@acrimonious mammoth 03/17 12 Crying Rivers 10 Move 8 Bulletproof 7 Brave 6 Talking in my sleep 5 Late 4 Kingdom Come 3 Carpool Karaoke 2 Vem är som oss 1 Nobody - 30 Dotter - Bulletproof 26 Anna Bergendahl - Kingdom Come 24 The Mamas - Move 15 Hanna Ferm - Brave 14 Faith Kakembo - Crying Rivers 9 Robin Bengtsson - Take A Chance 8 Paul Rey - Talking In My Sleep 7 Felix Sandman - Boys With Emotions 6 Klara Hammerström - Nobody 6 Victor Crone - Troubled Waters 5 Amanda Aasa - Late 5 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 4 Mariette - Shout It Out 4 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 3 Malou Prytz - Ballerina 3 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 2 Anis don Demina - Vem e som oss Albin Johnsén - Livet börjar nu Drängarna - Piga och dräng Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Frida Örhn - We Are One Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Sonja Aldén - Sluta aldrig gå Suzi P - Moves Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid William Stridh - Molnljus
@saviodxl 04/17 12 Felix Sandman 10 Hanna Ferm 8 Dotter 7 The Mamas 6 Robin Bengtsson 5 Anna Bergendhal 4 Malou Prytz 3 Mariette 2 Amanda Aasa 1 Faith Kakaembo - 38 Dotter - Bulletproof 31 Anna Bergendahl - Kingdom Come 31 The Mamas - Move 25 Hanna Ferm - Brave 19 Felix Sandman - Boys With Emotions 15 Faith Kakembo - Crying Rivers 15 Robin Bengtsson - Take A Chance 8 Paul Rey - Talking In My Sleep 7 Amanda Aasa - Late 7 Malou Prytz - Ballerina 7 Mariette - Shout It Out 6 Klara Hammerström - Nobody 6 Victor Crone - Troubled Waters 5 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 4 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 3 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 2 Anis don Demina - Vem e som oss Albin Johnsén - Livet börjar nu Drängarna - Piga och dräng Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Frida Örhn - We Are One Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Sonja Aldén - Sluta aldrig gå Suzi P - Moves Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid William Stridh - Molnljus
@misterbigalow 05/17 1 Point: Felix Sandman - Boys With Emotions 2 Points: Robin Bengtsson - Take A Chance 3 Points: The Mamas - Move 4 Points: Malou Prytz - Ballerina 5 Points: Mendez - Vallmos Amigos 6 Points: Anis Don Demina - Vem e Som Oss 7 Points: Dotter - Bulletproof 8 Points: Drängarna - Piga & Dräng 10 Points: Hanna Ferm - Brave 12 Points: Anna Bergendahl - Kingdom Come - 45 Dotter - Bulletproof 43 Anna Bergendahl - Kingdom Come 35 Hanna Ferm - Brave 34 The Mamas - Move 20 Felix Sandman - Boys With Emotions 15 Faith Kakembo - Crying Rivers 17 Robin Bengtsson - Take A Chance 11 Malou Prytz - Ballerina 9 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Paul Rey - Talking In My Sleep 7 Amanda Aasa - Late 7 Mariette - Shout It Out 6 Klara Hammerström - Nobody 6 Victor Crone - Troubled Waters 5 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 3 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Frida Örhn - We Are One Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Sonja Aldén - Sluta aldrig gå Suzi P - Moves Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid William Stridh - Molnljus
@Serg. 06/17 12 points - Hanna Ferm Brave 10 - The Mamas Move 8 - Faith Kakembo Crying Rivers 7 - Anna Bergendahl Kingdom Come 6 - Malou Pritz Ballerina 5 - Dotter Bulletproof 4 - Nanne Gronvall Carpool Karaoke 3 - Klara Hammarstrom Nobody 2 - William Stridh Molnljus 1 - Victor Crone Troubled Waters - 50 Anna Bergendahl - Kingdom Come 50 Dotter - Bulletproof 47 Hanna Ferm - Brave 44 The Mamas - Move 23 Faith Kakembo - Crying Rivers 20 Felix Sandman - Boys With Emotions 17 Malou Prytz - Ballerina 17 Robin Bengtsson - Take A Chance 9 Klara Hammerström - Nobody 9 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Paul Rey - Talking In My Sleep 7 Amanda Aasa - Late 7 Mariette - Shout It Out 7 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 7 Victor Crone - Troubled Waters 5 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 2 William Stridh - Molnljus Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Frida Örhn - We Are One Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Sonja Aldén - Sluta aldrig gå Suzi P - Moves Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@KamikazeHeart 07/17 1 point - Paul Rey 2 points - The Mamas 3 points - Hanna Ferm 4 points - Frida Öhrn 5 points - Felix Sandman 6 points - Robin Bengtsson 7 points - Linda Bengtzing 8 points - Anna Bergendahl 10 points - Dotter 12 points - Faith Kakembo - 60 Dotter - Bulletproof 58 Anna Bergendahl - Kingdom Come 50 Hanna Ferm - Brave 46 The Mamas - Move 35 Faith Kakembo - Crying Rivers 25 Felix Sandman - Boys With Emotions 23 Robin Bengtsson - Take A Chance 17 Malou Prytz - Ballerina 12 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 9 Klara Hammerström - Nobody 9 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 7 Amanda Aasa - Late 7 Mariette - Shout It Out 7 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 7 Victor Crone - Troubled Waters 4 Frida Örhn - We Are One 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 2 William Stridh - Molnljus Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Sonja Aldén - Sluta aldrig gå Suzi P - Moves Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@TheChoirgirlHotel 08/17 12 Crying Rivers - Faith Kakembo 10 Bulletproof - Dotter 8 Kingdom Come - Anna Bergendahl 7 Brave - Hanna Ferm 6 Take a Chance - Robin Bengtsson 5 Move - The Mamas 4 Boys with Emotions - Felix Sandman 3 Moves - Suzi P 2 Ballerina - Malou Prytz 1 Troubled Waters - Victor Crone - 70 Dotter - Bulletproof 66 Anna Bergendahl - Kingdom Come 57 Hanna Ferm - Brave 51 The Mamas - Move 47 Faith Kakembo - Crying Rivers 29 Felix Sandman - Boys With Emotions 29 Robin Bengtsson - Take A Chance 19 Malou Prytz - Ballerina 12 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 9 Klara Hammerström - Nobody 9 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Victor Crone - Troubled Waters 7 Amanda Aasa - Late 7 Mariette - Shout It Out 7 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 4 Frida Örhn - We Are One 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 3 Suzi P - Moves 2 William Stridh - Molnljus Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Sonja Aldén - Sluta aldrig gå Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@Rhombus 09/17 12 - faith kakembo 10 - hanna ferm 8 - dotter 7 - malou prytz 6 - the mamas 5 - anna bergendahl 4 - klara hammarstrom 3 - suzi p 2 - amanda aasa 1 - mendez feat alvaro estrella - 78 Dotter - Bulletproof 71 Anna Bergendahl - Kingdom Come 67 Hanna Ferm - Brave 59 Faith Kakembo - Crying Rivers 57 The Mamas - Move 29 Felix Sandman - Boys With Emotions 29 Robin Bengtsson - Take A Chance 26 Malou Prytz - Ballerina 13 Klara Hammerström - Nobody 12 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 10 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Amanda Aasa - Late 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Victor Crone - Troubled Waters 7 Mariette - Shout It Out 7 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 6 Suzi P - Moves 4 Frida Örhn - We Are One 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 2 William Stridh - Molnljus Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Sonja Aldén - Sluta aldrig gå Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid More results coming up!
@7thSugababe 10/17 12: Anna Bergendahl 10: The Mamas 8: Dotter 7: Faith Kakembo 6: Mariette 5: William Stridh 4: Linda Bengtzing 3: Klara Hammarstrom 2: Amanda Aasa 1: Malou Prytz - 86 Dotter - Bulletproof 83 Anna Bergendahl - Kingdom Come 67 Hanna Ferm - Brave 67 The Mamas - Move 66 Faith Kakembo - Crying Rivers 29 Felix Sandman - Boys With Emotions 29 Robin Bengtsson - Take A Chance 27 Malou Prytz - Ballerina 16 Klara Hammerström - Nobody 16 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 13 Mariette - Shout It Out 11 Amanda Aasa - Late 10 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Victor Crone - Troubled Waters 7 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 7 William Stridh - Molnljus 6 Suzi P - Moves 4 Frida Örhn - We Are One 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Sonja Aldén - Sluta aldrig gå Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@ufint 11/17 1 point: Linda Bengtzing - Alla Mina Sorger 2 points: Robin Bengtsson - Take A Chance 3 points: Suzi P - Moves 4 points: Malou Prytz - Ballerina 5 points: Sonja Alden - Sluta Aldrig Gå 6 points: Hanna Ferm - Brave 7 points: Felix Sandman - Boys With Emotions 8 points: The Mamas - Move 10 points: Anna Bergendahl - Kingdom Come 12 points: Dotter - Bulletproof - 98 Dotter - Bulletproof 93 Anna Bergendahl - Kingdom Come 75 The Mamas - Move 73 Hanna Ferm - Brave 66 Faith Kakembo - Crying Rivers 36 Felix Sandman - Boys With Emotions 31 Malou Prytz - Ballerina 31 Robin Bengtsson - Take A Chance 17 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 16 Klara Hammerström - Nobody 13 Mariette - Shout It Out 11 Amanda Aasa - Late 10 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 9 Suzi P - Moves 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Victor Crone - Troubled Waters 7 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 7 William Stridh - Molnljus 5 Sonja Aldén - Sluta aldrig gå 4 Frida Örhn - We Are One 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface Mohombi - Winners OVÖ - Inga Problem Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@WowWowWowWow 12/17 1 - Mendez / Alvaro Estrella - Vamos amigos 2 - Dotter - Bulletproof 3 - Suzi P - Moves 4 - Mohombi - Winners 5 - Malou Prytz - Ballerina 6 - Klara Hammarström - Nobody 7 - Anna Bergendahl - Kingdom Come 8 - Nanne - Carpool Karaoke 10 - Sonja Aldén - Sluta aldrig gå 12 - Linda Bengtzing - Alla mina sorger - 100 Anna Bergendahl - Kingdom Come 100 Dotter - Bulletproof 75 The Mamas - Move 73 Hanna Ferm - Brave 66 Faith Kakembo - Crying Rivers 36 Felix Sandman - Boys With Emotions 36 Malou Prytz - Ballerina 31 Robin Bengtsson - Take A Chance 29 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 22 Klara Hammerström - Nobody 15 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 15 Sonja Aldén - Sluta aldrig gå 13 Mariette - Shout It Out 12 Suzi P - Moves 11 Amanda Aasa - Late 11 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Victor Crone - Troubled Waters 7 William Stridh - Molnljus 4 Frida Örhn - We Are One 4 Mohombi - Winners 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface OVÖ - Inga Problem Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@krajol 13/17 12 Dotter - Bulletproof 10 Amanda Aasa - Late 8 The Mamas - Move 7 Anna Bergendahl - Kingdom Come 6 Faith Kakembo - Crying Rivers 5 Klara Hammarström – Nobody 4 Felix Sandman - Boys With Emotions 3 Mariette - Shout It Out 2 Malou Prytz - Ballerina 1 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke - 112 Dotter - Bulletproof 107 Anna Bergendahl - Kingdom Come 83 The Mamas - Move 73 Hanna Ferm - Brave 72 Faith Kakembo - Crying Rivers 40 Felix Sandman - Boys With Emotions 38 Malou Prytz - Ballerina 31 Robin Bengtsson - Take A Chance 29 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 27 Klara Hammerström - Nobody 21 Amanda Aasa - Late 16 Mariette - Shout It Out 16 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 15 Sonja Aldén - Sluta aldrig gå 12 Suzi P - Moves 11 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Victor Crone - Troubled Waters 7 William Stridh - Molnljus 4 Frida Örhn - We Are One 4 Mohombi - Winners 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface OVÖ - Inga Problem Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@constantino 14/17 12 - Dotter - Bulletproof 10 - Hanna Ferm - Brave 8 - Faith Kakembo - Crying Rivers 7 - The Mamas - Move 6 - Malou Prytz - Ballerina 5 - Anna Bergendahl - Kingdom Come 4 - Klara Hammarström - Nobody 3 - Linda Bengtzing - Alla mina sorger 2 - Amanda Aasa - Late 1 - Frida Öhrn - We Are One - 124 Dotter - Bulletproof 112 Anna Bergendahl - Kingdom Come 83 Hanna Ferm - Brave 90 The Mamas - Move 80 Faith Kakembo - Crying Rivers 44 Malou Prytz - Ballerina 40 Felix Sandman - Boys With Emotions 32 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 31 Klara Hammerström - Nobody 31 Robin Bengtsson - Take A Chance 23 Amanda Aasa - Late 16 Mariette - Shout It Out 16 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 15 Sonja Aldén - Sluta aldrig gå 12 Suzi P - Moves 11 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Victor Crone - Troubled Waters 7 William Stridh - Molnljus 5 Frida Örhn - We Are One 4 Mohombi - Winners 3 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface OVÖ - Inga Problem Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@Kadebostany 15/17 12 Bulletproof 10 BOYS WITH EMOTIONS 8 Nobody 7 Kingdom Come 6 We Are One 5 Late 4 Shout It Out 3 Om du tror att jag saknar dig 2 Ballerina 1 Take a Chance - 136 Dotter - Bulletproof 119 Anna Bergendahl - Kingdom Come 83 Hanna Ferm - Brave 90 The Mamas - Move 80 Faith Kakembo - Crying Rivers 50 Felix Sandman - Boys With Emotions 46 Malou Prytz - Ballerina 39 Klara Hammerström - Nobody 32 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 32 Robin Bengtsson - Take A Chance 28 Amanda Aasa - Late 20 Mariette - Shout It Out 16 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 15 Sonja Aldén - Sluta aldrig gå 12 Suzi P - Moves 11 Frida Örhn - We Are One 11 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Anis don Demina - Vem e som oss 8 Drängarna - Piga och dräng 8 Victor Crone - Troubled Waters 7 William Stridh - Molnljus 6 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 4 Mohombi - Winners Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface OVÖ - Inga Problem Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@Aries 16/17 12 The Mamas - Move 10 Anna Bergendahl - Kingdom Come 8 Mariette - Shout It Out 7 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 6 Victor Crone - Troubled Waters 5 Frida Öhrn - We Are One 4 Amanda Aasa - Late 3 Suzi P - Move 2 Anis Don Demina - Vem e som oss 1 Hanna Ferm - Brave - 136 Dotter - Bulletproof 129 Anna Bergendahl - Kingdom Come 102 The Mamas - Move 84 Hanna Ferm - Brave 80 Faith Kakembo - Crying Rivers 50 Felix Sandman - Boys With Emotions 46 Malou Prytz - Ballerina 39 Klara Hammerström - Nobody 39 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 32 Amanda Aasa - Late 32 Robin Bengtsson - Take A Chance 28 Mariette - Shout It Out 16 Frida Örhn - We Are One 16 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 15 Sonja Aldén - Sluta aldrig gå 15 Suzi P - Moves 14 Victor Crone - Troubled Waters 11 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 10 Anis don Demina - Vem e som oss 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Drängarna - Piga och dräng 7 William Stridh - Molnljus 6 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 4 Mohombi - Winners Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface OVÖ - Inga Problem Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
@A&E 17/17 12 Crying Rivers 10 Late 08 Moves 07 Kingdom Come 06 Move 05 Brave 04 Alla mina sorger 03 Nobody 02 We Are One 01 Sluta aldrig gå - 136 Anna Bergendahl - Kingdom Come 136 Dotter - Bulletproof 108 The Mamas - Move 92 Faith Kakembo - Crying Rivers 89 Hanna Ferm - Brave 50 Felix Sandman - Boys With Emotions 46 Malou Prytz - Ballerina 43 Linda Bengtzing - Alla mina sorger 42 Amanda Aasa - Late 42 Klara Hammerström - Nobody 32 Robin Bengtsson - Take A Chance 28 Mariette - Shout It Out 18 Frida Örhn - We Are One 16 Nanne Grönvall - Carpool Karaoke 16 Sonja Aldén - Sluta aldrig gå 23 Suzi P - Moves 14 Victor Crone - Troubled Waters 11 Méndez ft. Alvaro Estrella - Vamos Amigos 10 Anis don Demina - Vem e som oss 9 Paul Rey - Talking In My Sleep 8 Drängarna - Piga och dräng 7 William Stridh - Molnljus 6 Jakob Karlberg - Om du tror att jag saknar dig 4 Mohombi - Winners Albin Johnsén - Livet börjar nu Ellen Benediktson & Simon Peyron - Surface OVÖ - Inga Problem Thorsten Flinck / Jan Johansen - Miraklernas tid
Using official Eurovision rules to break the tie for number one... Your Popjustice: 12 Points Melodifestivalen 2020 winner is.......... Anna Bergendahl - Kingdom Come